Sommerkroppen

Etter fødselen føltes plutselig kroppen 100 kg lettere, alt var så lett plutselig, og jeg kjente kroppen fylles med ny energi. Jeg hadde mest lyst å dra på en joggetur med en gang, men det er kanskje noe av det dummeste man kan gjøre. Først er det viktig at kroppen får komme tilbake til normalen, og alt skal gro og heales etter fødsel. Det er nok lurt å vente i 6 uker, som anbefalt.

De som kjenner meg vet at jeg ikke er så veldig tålmodig, så i dag hadde jeg min første treningsøkt. Det er kun gått 3 uker siden prinsessa kom til verden, men jeg trente rolig, og ikke noe som påvirker magen. Og vet dere hva, det føltes utrolig deilig. Kommer et innlegg etterhvert om hvilke mål jeg har,og magebilder før og etter fødsel. Det er ikke lenge til sommeren nå, så det blir nok hardtrening fremover å.

Hittil har jeg gått ned 10 kg, av totalt 12 kg som jeg la på meg i graviditeten. De første ukene gikk jeg ned 0,5-1 kg hver dag.hahaa går fort i starten, men så roer det seg og jeg må jobbe hardere

 

2 kommentarer

Siste innlegg