Livet med to vakre diamanter

Nå er lille prinsessa vår litt over 3 uker, og fortsatt veldig ny i denne verden. Hverdagen går kjempe bra, og storebror kunne ikke vært mer stolt. Han er utrolig omtenksom og god mot lillesøster, og vi har ikke opplevd noe sjalusi. Lillejenta sover hele natta, med kun en oppvåkning for mat, og da får jo mammsen virkelig sovet ut.

Jeg må faktisk vekke begge småttisene i 9 tiden hver morgen, for her er de syvsovere hele gjengen. Men det er jammen luxus når man har to småbarn. Lillejenta er rolig og bedagelig akkurat som storebroren. Hun sover det meste av dagen, og våkner når hun er sulten. Da helsesøster var på besøk sa hun at det er vanlig nyfødte sover det meste av tiden de to første ukene, men etter to uker er de vanligvis mer våken. Men her er hun fortsatt veldig bedagelig, så har ikke merket noe forskjell. 

Overgangen fra 1 til 2 barn har vært overraskende enkel så langt, selv om ting tar litt lengre tid på morgenen. Hehhe,,,, jeg er alltid så treg på morningen, men det er vell bare å sette på vekking enda tidligere.

Vi har fortsatt ikke kjøpt bil, men jeg skal se på flere denne uken, eller i starten av neste uke. Er veldig spent på hva/hvilken vi ender opp med. Men jeg har funnet ut at jeg foretrekker store biler. Jeg liker å sitte i høyden. Skal selvfølgelig holde dere oppdattert om hvilken vi ender opp med! 🙂 


Prinsessa er utrolig heldig som har en så fantastisk storebror <3

0 kommentarer

Siste innlegg