Tøft å være invalid

Oh… jeg har hatt det  utfordrende de siste dagene. Det å ikke greie å gå, eller lage seg mat. eller å bare stå opp fra senga uten hjelp, det er tøft det! Heldigvis har jeg en herlig familie som stiller opp. På Tirsdagen kom søs på besøk sammens med Ariana.Søs hentet lilleprinsen i barnehagen og laget middag til oss. Hun hadde kjøpt med mat, is og frukt og jeg fikk super hjelp fra henne. Setter så utrolig stor pris på at folk stiller opp for meg i denne utfordrende perioden. Det er ikke lett å ikke klare noe selv, og være så avhegig av andre. 

Lillesøster synes det var utrolig stas å få kose med tante som var på besøk, hun smilte fra øre til øre og var stråledne fornøyd. Så herlig! Ariana synes også det var stas å kose med søskenbarnet sitt. 
Etter at søs hadde vært her i noen timer, og småttisene hadde leket masse, kom kjæreste hjem for å hjelpe meg resten av kvelden. Han laget kveldsmat og ryddet masse. Superflink med andre ord, for det hadde hopet seg litt opp: 

0 kommentarer

Siste innlegg