Status min sykdom

Førstkommende Mandag har det gått en uke med invaliditet og store ryggplager. Denne uka har jeg gjort rekord lite, jeg har jo ikke greid noe uten hjelp. På Mandagen skal jeg på behandling, noe jeg virkelig håper fungerer. Jeg har også begynt på medisiner, som har fungert noe. I dag er jeg bittelitt bedre og har faktisk vært så bra at jeg har greid å brette litt klær uten hjelp. Haha, ja, faktisk så er det en seier i seg selv!

Den dagen jeg blir helt frisk skal jeg ut å løpe, hoppe i været og bare danse rundt av lykke for å greie å bevege meg igjen. Gleder meg til  å leke med lillegutt og ta han med på lekeland. Forrige gang jeg gikk hos behandling ble jeg frisk etter en dag, så jeg krysser fingrene for at jeg er like heldig på Mandag. Nå er jeg lei av å bare være inne. Været ute er jo så herlig, så jeg ser virkelig frem til å komme meg ut igjen!

0 kommentarer

Siste innlegg