Lykke

I går var jeg på behandling på grunn av ryggen, og etterpå følte jeg meg sååå bra! Jeg greide å gå ordentlig, uten å ha vondt eller å være stiv i hele ryggen. For en lykkefølelse. Bare det å være normal igjen. MEN så er det typisk meg da, når jeg føler meg topp, gjør jeg ting jeg kanskje burde ha unngått; Rett etter behandling dro jeg å handlet mat, og endte opp med 4 digre og tunge bæreposer. Burde jo absolutt ikke bære tungt enda, selv om jeg føler meg så bra, for ryggen blir raskt mye verre igjen. Skal man aldri lære?


Var også en tur på CitySyd med søs og lille prinsessa vår. Må si jeg er strålende fornøyd med stokkevogna, den er så smart. Bare å feste bilstolen, og vips så har man babyen med seg. Enklere kan det ikke bli! Lillejenta fikk mye oppmerksomhet på kjøpesenteret, folk er jo så hyggelige! Jeg fikk handlet noen bikinier til sommerferien vår, og badeklær til lilleprinsen <3 Skal vise dere innkjøpene litt senere, de har utrolig mye fint i butikkene nå! 

Prinsessa var også hos barnevakt for første gang i går, 7 uker gammel. Bestemor passet på henne mens jeg fikk gjort mange ærend. Var veldig spent på om hun kom til å ta flaske, men det gikk supert, og hun drakk masse melk! Greit å ha fryseren full av morsmelk, da er det så enkelt om man behøver barnevakt noen timer! Hun storkoset seg sammens med bestemor 

Etter at lilleprinsen var hentet i barnehagen dro vi rett på Peppez sammens med hele gjengen. Der spiste vi alt for mye mat, og storkoset oss. Barna hadde det utrolig gøy sammen, og fikk leket masse! De fikk også ballonger, noe som var kjempe stas. Så er det superstas at to av tantene er RUSS i år! Russekort er virkelig tingen 🙂 

Ha en strålende uke alle sammen

2 kommentarer

Siste innlegg