The perfect Spot

Om dere ønsker å dra på tur på et vakkert sted i Trondheimsområdet anbefaler jeg Ladestien, der vi var i går. Det er så utrolig fint ved sjøen, og jeg elsker den deilige sjølukta. Dessuten er det mange facinerende og lekre hus å se på veien. Vi dro på tur sammens med fadderen til Lilleprinsen, og broren hans. 

Vi gikk en passe lang tur med tanke på ryggen min. Jeg er redd for at den plutselig skal slutte å fungere, så jeg tørr ikke gå for lange turer enda. Men vi fant “the perfect spot ” tilslutt, hvor vi satte opp grillen og grillet god mat. Jeg og lilleprinsen lekte i fjæra, mens lillesøster sov i vogna si. Åh, som jeg elsker å være ved sjøen, bare å sitte å slappe av å nyte den herlige duften! Kunne ha sittet slik i flere timer! Jeg og lillerprinsen kastet steiner i vannet, plukket skjell og løp bortover stranda. En kjempe herlig tur for alle mann!

0 kommentarer

Siste innlegg