Endelig levende

Denne uka begynte jeg å trene på treningssenter som jeg har nevnt tidligere, og jeg må bare få si det: Det føles Amazing!  jeg har tilogmed begynt med intervalltrening, og det er ingenting som får meg til å føle meg mer levende. Fra å  være sengeliggende med svak og syk rygg, til å løpe så raske jeg greier, så fort at jeg begynner å hoste etterpå. Da vet man at man har gjort en god innsats. Etterpå føles det helt amazing. Jeg er  utrolig glad for at jeg endelig har kommet i gang med treningen, det merkes på kroppen, formen og humøret! Endelig føler jeg meg levede igjen. 

Jeg trener også ryggen hver eneste dag. Jeg nekter å bli sengeliggende igjen. Og hittil har det funket veldig bra. Ingen ryggsmerter, bare stive muskler – men det er et bra tegn 


 

2 kommentarer

Siste innlegg