For en genial oppfinnelse

Tøybleier sa du? Helt fremmed for meg frem til nå. Og nå har jeg blitt hektet! Jeg skulle ønske vi hadde fått mer informasjon om tøybleier på helsestasjonen iløpet av graviditeten, for jeg hadde ingen kjennskap til tøybleier da jeg gikk gravid, noe jeg synes er synd.

Men nå står jeg her,  og er utrolig glad for at jeg bestemte meg for å prøve disse utrolig smarte produktene. Tøybleier har nemlig mange fordeler:

·      De er utrolig myke og behagelige for babyen

·      Gir ikke noe bleieutslett

·      De sparer miljøet

·      Man sparer penger

 Og sist, men ikke minst:

 

·      De finnes i utrolig mange søte og kule design!

 Størst utvalg på Tøybleier finner du hos LilleGullbleier. Utvalget er mildt sagt enormt, og de har utrolig mange Kule design. Her får man alt man trenger for å starte opp med tøybleier, og produktene er helt fantastiske. Jeg kan nesten garanterer deg at du kommer til å bli hektet om du prøver tøybleier, selv om du sikkert må regne med å gi besteforeldre litt ekstra opplæring i bleieskift. Hehe J

 Hos Lillegullbleier kan du tilogmed bestille Custommade bleier, som syes på bestilling, hvor du har et stort utvalgt av ulike design. 

 Om du er interessert  i å lese mer om tøybleier så anbefaler jeg deg å lese  informasjonsmenyen Lillegullbleier har laget, som du finner her. Der står nok svar på det meste du kunne lure på ang tøybleier.

Se så søte de er , og så kule farger!    

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Hos lillegullbleier finner du også mange andre produkter, slik som Drikkeflasker, matbokser, babytepper og badebleier bare for å nevne noen. Det er verd og ta turen innom siden, du kommer nok til å bli inspirert. Lillegullbleier finnes også på facebook, og du kan like siden her. Der kan du blandt annet få med deg ulike tilbud butikken har, pågående konkurranser og nyheter som blir lagt ut i butikken.  

10 kommentarer

Siste innlegg