Update – livet i permisjon

Her er en liten update hvordan dagene forløper når man er hjemme i mammapermisjon:

  1. Shoooopping!!!

2. Inntak av masse deilig salat! Har aldri spist så mye salat i hele mitt liv, and I Love it! Har jo så god tid til å diske opp ulike salater

 

3. Kjøre bil! Jeg elsker å kjøre den nye bila mi, så benytter hver en anledning til å go for  a ride! HØHØHØ

Jeg kan seriøst kjøre hele tiden jeg! Med høy musikk, spesielt når jeg kjører alene, ikke med barna- Det er digg å endelig ha radio i bilen, noe vi ikke hadde i den gamle bila vår. Musikk er livet

4. Trening! Jeg har kommet skikkelig godt i gang med treninga, og jeg stortrives. Det er så godt å ha energi til å trene, og kjenne at kroppen jobber. Thumbs up! Å melde meg inn på treningssenter er et av de beste valgene jeg har tatt i det siste. 


Work it! 

5. Kvalitetstid med mine beste gullstjerner <3 Det er godt å ha all verdens med tid til mine hjerter! Vi gjør masse morro sammen, og storkoser oss

1 kommentar

Siste innlegg