Wæow!

Helg og pinse overstått – allerede. Tiden går så fort at jeg nesten faller av i svingene! Hahah, henger nesten ikke med på hvilken dag det er engang – ammetåke much?

I Pinsa har vi bare koset oss og slappet av. Lørdagen var vi hjemme hos pappa og spiste lunsj. Ariana og Lilleprinsen storkoset seg, og lillesøs sov for det meste. Hun er litt av ei sovedukke, og sover mye! Når hun er våken er hun så søt og blid, og smiler MAsse! Herlig! 

På Søndagen var vi i barnebursdag til en gutt i barnehagen til lilleprinsen. Jeg elsker barnebursdager, det er så utrolig koselig! Vi fikk servert nydelig mat, og masse annet godt, og barna lekte seg utrolig bra sammen. Dette er Lilleprinsen sin 2. barnebursdag, og nå gleder jeg meg til neste år, slik at vi også kan invitere til barnebursdag. Det blir nok stas! Lenge til enda men, først har jeg dåp å tenke på! 

Har du hatt en fin pinse? 

Pinseværet har vært utrolig skuffende, det har aldri regnet så mye! Iallefall ikke tidligere i år. Det har bare vært innevær, men det er koselig å slappe av innendørs noen ganger også!

0 kommentarer

Siste innlegg