Inspirasjon barnerom: Når gutt og jente deler rom

Da jeg fikk vite at jeg hadde jente i magen i mitt andre svangerskap, begynte jeg tidlig å se for meg hvilke endringer jeg skulle gjøre på barnerommet. I og med at vi kun har to soverom i leiligheten vår, må begge småttisene dele rom, og da letet jeg lenge etter inspirasjon for å finne en lur løsning. Men etter å ha letet leenge, ja, i flere måneder, så fant jeg ikke noe særlig til inspirasjon uansett hvor mye jeg letet på nettet. Derfor tenkte jeg å dele et slikt innlegg med dere nå, i håp om at dere kan finne litt inspirasjon her.

Jeg elsker barnerommet som det var, med masse babyblått:


Selv med mangel på inspirasjon så visste jeg hvordan jeg ønsket å ha barnerommet slik at det skulle passe godt til både storebror og lillesøster.  Jeg elsker duse farger,grått, hvitt og beige. Jeg tok bort alt som var blått, og erstattet med beige. Slik flikk jeg drømme-barnerommet. Jeg elsker at interiør og pynt er i nevnte farger, fordi rommet skal være rolig og behagelig! Rett og slett en god plass  å sove, uten alt for mye stimuli av sterke farger. Lekene blir ryddet bort i lure løsninger som du finner eksempel på blandt bildene her under.  Jeg har samlet et hav av mine favorittprodukter som passer veldig godt inn på et barnerom hvor gutt og jente skal dele rom: (Trykk på bildet for å komme rett til produktet)

Alle disse produktene finner du hos Mimmis! De har et enormt utvalg av produkter til barnerommet, både for de som liker mye farger, og de som liker de samme fargene som meg. Alle produktene til barnerommet finner du her.  Mimmis fører blandt annet produkter fra KidsConsept som er utrolig populære til barnerom, og kidkraft som har mye spennende! I tillegg har de en OUTLET hvor du kan finne mange kupp til barnerommet! Verd å ta turen innom!

1 kommentar

Siste innlegg