Det koster penger å ha barn

Det koster en del penger å ha barn;  Før de kommer til verden er det haugevis av utstyr man må kjøpe inn. Og videre når de vokser så må de stadig ha nye klær, sko og hele garderober. Men her kan det være penger å spare, så mitt sparetips er følgende:

Kjøp klær for neste sesong på Salg! Når sommeren nærmer seg, er det alltid salg på vinterklær. Da kan man handle inn til neste vinter. Husk å kjøpe klærne gode i størrelsen, for barnet kan vokse mye på noen måneder. Jeg handler alltid slike dyre klær på salg, og sparer utrolig mye på det. Ellers er det greit å følge med i ulike tilbudsaviser, for noen ganger kan det plutselig dukke opp noen supertilbud. Her er mine nyeste kupp:

Reimatec VInterdress: Førpris 1499, nåpris 749
Vossatassar Regnklær: Førpris 400 kr, nåpris 200 kr

Ullsokker: Førpris 30 pr stk. Nåpris 10 kr pr stk!

Er du flink til å handle dyre klær på tilbud?

2 kommentarer
    1. Hei! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og den er utrolig bra<3 kommer helt klart til og følge deg videre, så hadde blidt superglad for kommentar tilbake. Gjerne legg meg til som venn slik at jeg kan legge til deg, da blir det letter og følge deg videre!:) lykke til videre med bloggingen<3

Siste innlegg