Livredd!

I dag opplevde jeg noe veldig ubehagelig..

Trafikkulykker.. Det er som regel de man møter på veiene som utgjør den største faren, og ikke en selv. Jeg føler iallefall at det er ganske gjeldende i min situasjon. Jeg følger fartsgrensen, og kjører aldri over. Jeg har som regel god oversikt , og har stor respekt for trafikken. 

På veiene er det utrolig mye skummelt man kan treffe på: mennesker bak rattet som er beruset, mennesker som sovner, mennesker som titter ned på mobilen sin, syke mennesker, og mennesker som er suicidale. Disse menneskene er de man virkelig håper å unngå i trafikken!

Jeg vet ikke hvem av disse kandidatene jeg var så uheldig å treffe på i dag, men jeg møtte en bil som kom i fullfart i mot meg, i mitt kjørefelt, ei bil som kjørte feil kjøreretning.  Bilen kom raskt nermere, uten å vise noe som helst tegn på at planen var å komme på rett spor igjen. Jeg måtte bremse ned kraftig, og tute tusenganger for å få den andre personen til å reagere. Og like før det smallt så trakk personen seg tilbake i sin kjørefil. Heregud, slikt gjør meg sint! Ingen bør være fjerne og distre bak rattet! Det kan gå galt

3 kommentarer
    1. Så utrolig ubehagelig! Når man er i trafikken må man faktisk tenke på andre en seg selv, og heller kjøre inn på siden vis man f.eks. er søvning, og unngå og kjøre vis man har problemer. Desverre er det egoistiske folk der ute, som ikke gjør dette. Bra det gikk bra, men er ikke noe hyggelig og oppleve slikt noe!

Siste innlegg