Er ikke det luxus?

I dag (fredag) sov vi alle fire helt til klokka 11!! Er ikke det luxus med to småttiser så vet ikke jeg. Det var faktisk jeg som våknet først av alle mann!

Lilleprinsen hoppet rett opp i jacuzzien som vanlig, mens vi disket opp frokost som vi skulle nyte på terassen

Vi stresset ikke med å komme oss ned til bassenge, men brukte heller lang tid på å kose oss med den sene frokosten. Lillesøster var kjempe fornøyd da hun fikk joine oss rundt matbordet. Vi plasserte henne nemlig i bilstolen og satte den oppi stolen ved bordet! Funket som fjell

Etter å ha koset oss lenge på terassen tok jeg med meg småttisene ved bassenget. Lillesøster sovnet i vogna si, mens jeg leket med lilleprinsen i bassenget. Å hoppe ned fra kanten og rett opp i vannet er en av favorittaktivitetene her!

Lillesøster sover lett i varmen og våkner alltid etter 30 min. Da trenger hun ofte en pause fra varmen, men da får pappsen og lilleprinsen masse kvalitetstid sammen; som idag da de dro på stranda, badet og kjøpte seg is!

Selfie

Another selfie hohoooo

På kvelden dro vi på en italiensk restaurrant! En av de restaurrantene vi likte best sist vi var her. Vi bestilte alt for mye mat, og ble stappmette hele gjengen. I dag sovnet lillesøster i “rett tia” som er kl 19. Hun sov seg gjennom hele middagen, men lilleprinsen fikk være oppe mye lengre. Vi deltok på underholdningen for barna, og danset og hadde det kjempe morro

0 kommentarer

Siste innlegg