Oopps

Siden dagen i går startet klokka 0730, sovnet jeg sikkert rundt 0030 på natta. Det er nok litt for tidlig når man er på ferie men jeg var utslitt, og lillesøs ammet i to timer på den tida. Og jeg må si, ingenting er mer søvndyssende enn amming!

Gårsdagen tilbragte vi ved bassenget. Lillesøster våknet fra dupp med en gang vi stoppet å vugge vogna, men vi fikk mye sol på kroppen likevell. Er faktisk extremt solbrennt på skuldrene nå, enda jeg har brukt faktor 50!! #at det går an?!

Vi tok et bobblebadd på terassen på ettermiddagen, for vi behøvde en pause fra sola. Etterpå tuslet vi en tur på butikken, etterfulgt av leking på lekeplassen.

På kvelden testet vi ut en mexicansk restaurrant jeg alltid har hatt lyst til å prøve. Der spiste vi indrefillet, noe som var utrolig godt!

Det er så vakkert her i sydenland! Vi storkoser oss!

0 kommentarer

Siste innlegg