Noe jeg aldri før har gjort

I går kveld klokka 2330 tok jeg turen på treningsrommet på hotellet! Jeg har aldri i mitt liv trent på ferie før, men er man hektet så er man hektet. Trening er en interesse og en livsstil! Så utrolig gøy det er å trene, og så deilig det føles etterpå!

Men siden det ble en så sen økt, og vi ville ha litt voksentid etter treninga, hoppet vi ikke i seng før 03.00!

Hadde hverken med med treningsklær eller treningssko, men gjorde det beste ut av situasjonen! Shorts og tskjorte funker fint, og tøysko går i nøden!

I morgest våknet prinsessa 0830 og resten av gjengen ga ingen tegn på å stå opped det første. Derfor tok jeg med littja ut på en joggetur på mårningen. Helt fantatisk!!!! Vi jogget langs strandpromenaden! Og utsikten var amazing

2 kommentarer

Siste innlegg