Det sykeste

I dag kom vi oss endelig ut til bassengområdet før klokka 12! Vi er ikke de kjappeste om morgenen akkurat, men i dag kom vi oss opp i rettiden.

Vi solet oss, koset oss og badet masse. Når pappsen var lei av å bade var det min tur å ta over, og vi bader helt til vi begynner å fryse!

Etter badinga fikk pappsen endelig spille tennis. Åh som vi har hatt lyst til å spille tennis begge to, men med to småttiser har det ikke vært mulig. Men idag fikk pappsen prøve seg med noen kjentfolk vi har møtt her. Gøy! Jeg var ivrig tilskuer på sidelinja. Hahah

Det ble en tidlig middag på oss idag, siden pappsen skulle ut på kvelden! Vi dro på en fantastisk restaurrant, ja det må være den fineste jeg noen ganger har vært på. Vi hadde hele restaurranten for oss selv, og utsikten var helt syk!

Vi bestilte oss burger, og hvem forventer å få noe slikt da:

Det er iallefall den sykeste burgeren jeg har smakt. Oppå var det et stykke and (?!) men det lot jeg være å smake på. Var for feig rett og slett, hehhe

1 kommentar

Siste innlegg