Im late

Beklager rekordtreg update på bloggen, men som “alenemamma” har jeg nok å henge fingrene i. Jeg har begynt å rydde unna i skuffer og skap, alt vi ikke bruker, og klær som ikke passer lengre. Vasking av sofatrekk har jeg også begynt med, og slikt tar tid. Men siden sist:

MANDAG: Supert vær!!! Startet dagen med ei økt på 3t! Søs var også med, selv om hun snart er høygravid så er hun supersprek! 
Etter ei god treningsøkt ville jeg ut å nyte sola. Dro på gamle trakter og gikk tur i koselige omgivelser.Solen steikte og lillesøs koset seg i vogna si. Vi var også så heldig at tante Marty joinet oss, det er så koselig å gå på tur og bare prate om alt og ingenting


Mandager er også den store handledagen i uka, så da vi var ferdig med turen vår, dro jeg og lillesøs på matshopping. VI handlet masse god og sunn mat, for nå har vi satt opp middagsplan for hele uka. Det er viktig med variert kosthold, og siden jeg har vært så matlei i det siste, er det godt å ha fått tilbake litt inspirasjon

På ettermiddagen var vi så heldige at vi ble invitert på grilling hos mamma! Der leket vi ute, og nøt de siste solstrålende før det ble overskyet. Småttisene lekte seg sammen og hadde det kjempe morro 

0 kommentarer

Siste innlegg