Im proud

Denne uka har jeg fullført 8 treningsøkter, hvor 4 har vært på treningssenter, og resten har vært ute i skog og mark. Når solen skinner får jeg ekstra mye energi, og det er så herlig å trene utendørs. Jeg har hatt min første joggetur på lenge også, noe som gikk over all forventning. Trening er morro! Har nok av tid å ta av når jeg er hjemme i permisjon, og lillesøs er tålmodig med meg overalt!


Ammepause i bila før vi farter videre


Vi har også vært flink på matfronten denne uka. Vi har spist masse frukt og bær, og har allerede rukket å spise fisk to dager. Jeg elsker laksefillet. Ingen fisk er bedre! 


Hadde planlagt en treningsfri dag i morgen, men jeg er alt for gira til å ta en dag fri. Jeg har aldri koset meg så mye med trening som jeg gjør nå. Og for å si det sånn, det merkes på apetitten at jeg trener så mye. Jeg er skrubbsulten HELE tiden. Uvant

1 kommentar

Siste innlegg