Oppmerksomhet eller ikke?

Da lilleprinsen gikk over til storbarnsavdelingen i barnehagen, var jeg usikker på om jeg skulle gi gave til de ansatte på tidligere avdeling. Jeg vet ikke hva som er vanlig, men etter litt reseach så ser det ut som det er like vanlig å gi en liten oppmerksomhet, som å ikke gjøre det. Men siden jeg setter så utrolgi pris på alt de har gjort, så bestemte jeg meg for å gi en liten oppmerksomhet fra lilleprinsen.

Først pyntet jeg tomme barnematglass. Deretter fylt jeg de med div godis. Pakket det inn i cellofan og hang på en liten hilsen. I tillegg fikk de noe såpre-greier. Så enkelt, og så søtt. De ble iallefall glade for oppmerksomheten. Alltid trist når man bytter avdeling når barnet trives sånn. Men heldigvis kom vi til en ny avdeling med flere herlige folk.

0 kommentarer

Siste innlegg