HAPPY 30

I går hadde min vakre søster Tine 30årsdag! Dagen ble feiret på solsiden med en fantastisk middag. Pappsen passet lilleprinsen mens jeg var på middag, og lillesøster fikk være med på Solsiden. Hun sov seg gjennom hele middagen, for det var jo midt i sovetiden hennes. Det er ikke vanskelig å ha med seg baby overalt, når hun sover så søtt, og er så rolig som hun er! Peace of cake!


Det er så utrolig fint på solsiden når været er så vakkert! Håper det fortsetter slik leeenge, og i uken som kommer har jeg store planer om å dra på solsiden å ta meg en kaffe!  Permisjonslivet altså;)

På formiddagen dro jeg, pappsen og småttisene på tur i skogen. Vi tok runden rundt Haukvannet, for der er det så fint. Vi kastet stein i vannet, og koset oss i sola. Lillesøster fikk komme opp fra vogna og ble bært et lite stykke. Men da sovnet hun plutselig i armene til pappsen. Så utrolig søtt

1 kommentar

Siste innlegg