Når alt svikter

I dag gjore jeg et dårlig valg, som kommer til å få store konsekvenser for meg iallefall en uke fremover.

Dagen i dag startet bra, jeg hadde valgt å ta lilleprinsen fri fra barnehagen fordi han er litt forkjølet, og vi skulle på Solsiden å leke på lekeplassen like ved, og dra på restaurrant å spise lunsj. En skikkelig kose/slapp-av dag. Men det gikk ikke etter planen, og istedet ble jeg lenket fast i sofaen.

Når jeg er bra i ryggen, så føler jeg meg så utrolig bra, at jeg fort glemmer alle problemene jeg har hatt. Men det skal svært lite til før det eksploderer og slår ut for fullt igjen. Og det ender raskt opp med at jeg hverken greier å gå eller å stå.

I dag løftet jeg lilleprinsen, en liten feil bevegelse i løftinga gjorde slik at hofte og korsrygg sviktet, og vipps- der var ryggproblemene tilbake. Jeg greier ikke gå, stå eller sitte uten store smerter. Det er så vondt at jeg svetter av smerte. Ubeskrivelig. Alle dagens planer måtte avlyses, og vi var istedet bare hjemme. Utrolig kjipt. Nå er jeg sikkert halvveis sengeliggende en uke fremover, for det tar som regel iallefall en uke før det går over.

Åh, som jeg ser frem til å delta på ryggskolen!

0 kommentarer

Siste innlegg