En reddende engel

I dag hadde mamma heldigvis fri fra jobb, og muligheten til å hjelpe meg. Det var helt fantastisk, for hjelp hadde jeg stort behov for hvor jeg satte i sofaen og ikke greide å røre meg. Nå er leiligheten ryddet, klærne er brettet, lillesøster fikk seg et bad, og jeg fikk i meg ordentlig mat. Mamma hadde handlet for oss, hun gikk med søpla, og sørget for at jeg også fikk meg en dusj (noe som var godt men også forferdelig, fordi jeg måtte sitte i dusjen, og da jeg skulle reise meg, greide jeg nesten ikke å komme meg opp.) Lilleprinsen fikk være med bestemor hjemme i flere timer og fikk leke med Ariana. Mamma er det man kan kalle en *hverdagshelt* For en reddende engel !

I morgen kommer kjæresten min hjem en tur, det skal bli godt. Jeg hater å ikke greie noe selv, så det blir godt å ha noen rundt meg hele tiden. Vi gleder oss hele gjengen


Nå i kveld kjennes ryggen pittelitt bedre ut, så nå krysser jeg fingre og tær for at det går over fort! På mandagen skal jeg til fysio i håp om å få god hjelp til å få orden på dette probemet 

0 kommentarer

Siste innlegg