Gammelkjærring with backproblems

I går gjorde jeg mange ærend. Ryggen er langt fra bra, men jeg greier iallefall å komme meg rundt, og kjøre bil igjen. Og bare det føles jo amazing. Og når man endelig blir litt mer mobil igjen, gjør man kanskje mer enn man burde. JEg dro å handlet mat, og handlet bursdagsgaver, for på ettermiddagen var det storslagen feiring av tantebarna mine, Sebastian som fylte 3 år og søstra Sarah som blir 1 om ikke så veldig lenge.

Etter en dag med farting kjentes det ut som ryggen skulle gå AV PÅ MIDTEN. At jeg aldri lærer. Som dere ser på bildet nederst så er jeg utrolig skjev, og ser ut som ei gammelkjørring med store ryggproblemer når jeg går. Lilleprinser ler av meg hele tiden og sier at jeg ser ut som en gammel dame.

BUrsdagsfeiringen var utrolig koselig, og hovedpersonen selv ble utrolig glad for alle gavene. Det er så gøy å se reaksjonen når pakkene åpnes:) Vi spiste masse god mat (Les: kaker og div usunne saker:) og lilleprinsen storkoset seg som bare det. Lillesøster sov seg gjennom det meste av feringa, men synes det var veldig stas da hun endelig våknet. Temaet på bursdagen var brannmann sam, og det ble servert en ekte brannmannsam kake. supergod

  
  

0 kommentarer

Siste innlegg