20 funfacts

1. Når helgen kommer er jeg ..

Den som elsker å finne på koselige ting sammens med familien.. For meg er helg familietid, og jeg gjør det jeg kan for å oppleve mest mulig. På kveldene er jeg flink til å kose meg med godis, for når det er helg, ja da er det lov

2. På jobb er jeg ..

En som liker å ha masse å gjøre. Er jeg ferdig med oppgavene, finner jeg nye oppgaver. Jeg elsker å ha full timeplan! 

3. Hjemme alene er jeg ..

Sjelden! I og med at jeg har mammapermisjon er alltid lille prinsessa vår hjemme sammens med meg.

4. På shopping er jeg …

Et talent i å finne kupp. Jeg finner alltid produkter som har kostet mye, til 10, 20 og 30 kr! Hahah, jeg får ofte MYE for pengene. Mitt beste kupp den siste tiden er en Memini ulldrakt til 120 kr

5. På kino er jeg ..

?.Alt for sjelden. JEg elsker å dra på kino, men har sjelden tid eller mulighet. Men snart skal vi på Kino for å se Karsten og Petra, og jeg gleder meg som en unge! 

6. På kjøkkenet er jeg ..

Svært lite kreativ. Kjøkkenet er den plassen i huset jeg trives minst. Jeg lager mat fordi jeg må, ikke fordi jeg synes det er morro. Men jeg håper jeg finner inspirasjon til å bli mer kreativ på kjøkkenet.

7. På trening er jeg …

Til tider alt for lat. Jeg liker ikke å svette, og trener gjerne så rolig at jeg ikke svetter. Hahah, kanskje ikke den økta som gir best utbytte. Er jeg på joggetur i skogen derimot, da elsker jeg å bli god å varm! 

8. I matbutikken er jeg ..

Den som har store matplaner, handler for mye, og bruker alt for mye penger


9. På biltur er jeg ..

Alltid den som kjører! Jeg elsker å kjøre bil, og å høre på musikk mens jeg kjører. De få gangene jeg kjører helt alene uten barn i bilen skrur jeg musikken opp på MAX volum, jeg elsker høy musikk

10. I telefonen er jeg ..

vanskelig å få tak i?? Jeg er alt for dårlig til å ha på lyd, og går ofte glipp av mange anrop før folk når meg

11. På melding er jeg..

Kort! Å skrive meldinger er noe av det kjedeligste jeg vet, og jeg sender svært sjeldent meldinger

12. På ferie er jeg .. 

Glad! Jeg elsker å reise og oppleve nye steder

13. I besøk er jeg ..

alltid den som kommer for sent. Uansett hvor tidlig jeg planlegger å dra, så er jeg alltid sen. Det er en dårlig vane jeg prøver å endre på

14. På byn er jeg ..

En av få som er edru hele kvelden. Jeg drikker ikke alkohol men elsker å danse! Jeg er den som alltid får med meg alt som skjer og kan oppsummere for resten dagen derpå

15. På filmkvelder er jeg ..

Den som alltid har sett filmen før.. 

16. I vennegjengen er jeg ..

Den som alltid har med kamera og tar masse bilder. 

17. Når det gjelder romantikk er jeg ..

Ikke så veldig romantisk… 

18. På bussen er jeg ..

Den som holder avstand til andre folk. Trekker meg ofte unna, for på bussen er det alltid noen som hoster/nyser og er ekkel

19. Om morningen er jeg ..

Våken på et sekund. Med en gang jeg har stått opp fra senga er jeg lys våken og føler jeg har vært våken i flere timer. Ellers er jeg ekstremt treg på badet på morningen

20. Det siste jeg gjør før jeg legger meg er ..

Kysser begge barna  <3 

0 kommentarer

Siste innlegg