Jeg klarte det!

I går la jeg meg kl 0315 på natta! Sånn er det når man blir i overkant for ivrig med dåpsforberedelser. Jeg var spent på når dagen skulle starte i dag, og både jeg og småttisene sov til 10-halv11 tiden. Herlig!

På formiddagen i dag dro vi ut på en liten Søndagstur ved Haukvannet. Jeg var veldig spent på om jeg kom til å greie å gå på tur ift ryggen, men det gikk overraskende bra. Jeg hadde nesten ikke vondt, og jeg greide å være med på hele turen. Bare det er dn seier i seg selv. Har faktisk blitt så mye bedre at jeg går i lengre perioder uten smerter nå, og det er ikke verst. 

Resten av dagen brukte vi på aktiviteter både inne og ute. Vi fylte opp vannballonger og kastet, leket med sverd, spilte fotball, og hadde det koselig sammens hele gjengen. Akkurat slik Søndager skal være

2 kommentarer

Siste innlegg