Lever på 4 timer

God kveld lesere! PÅ denne fronten er det fullt kjør om dagen, for i helga har vi dåp! Og når man skal ha dåp er det utrolig mye å lage, forberede og planlegge. Jeg har ikke hadd tid til å legge meg før kl 03.00 på natta, og må oppe grytidlig på morningen. Her lever jeg på 4 timer søvn om natta. Og det er  veldig mye mindre søvn enn jeg er vant med. Dettet merkes gjennom dagen ved at jeg til tider kan bli ganske svimmel.

Men det er jo bare for en kort periode, så jeg holder ut! Gleder meg utrolig til Søndagen. Det er alltid så koselig å samle hele familien! Jeg gleder meg til å ha på prinsessa den nydelige kjolen sin, og kose oss sammen med hele gjengen. Familietilstelninger er alltid så hyggelig!!

I morgen har vi MYE som skal ordnes. Jeg håper virkelig vi rekker alt. Spørs om jeg må ha på vekkerklokka i morgen også, selv om det er helg. For her sover småttisene gjerne til 10-11 tiden om jeg ikke vekker dem tidligere


God helg alle sammen

2 kommentarer

Siste innlegg