Nå må jeg lære

Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg blir så gira på å gjøre så mange ting midt på natta! Sikkert fordi dagen ikke er lang nok, og jeg innser alt jeg burde ha gjort. I går kveld fikk jeg et innfall at jeg skulle rydde i barnegarderoben.

 

Åh som jeg koset meg. Jeg elsker å se gjennom klærne og å organisere. Men når man finner på å gjøre noe slikt kl 12 på natta, ja da raser timene avgårde,. Jeg kom meg ikke i seng før halv 3!

 

Derfor blir det en tidlig kveld ikveld, og det kjennes ganske greit:)

I dag har jeg vært på noen ærend med søs. Siden hun snart flytter inn i sin nykjøpte tomannsbolig har jakten på nye møbler startet. Og jeg som er hekta på interiør slenger meg gjerne med. turen gikk blandt annet til skeidar. Jeg shoppet ikke noe idag, bortsett fra nye kubbelys og masse mat. Men jeg har innsett at jeg viirkelig ønsker meg nye spisestoler

På ettermiddagen hentet jeg denne kjekkasen i barnehagen, så dro vi på besøk til tante Tine og spiste middag. Flinkeste husmora som er så utrolig flink på kjøkkenet. Der var vi på besøk resten av kvelden. Koselig for småttisene

2 kommentarer

Siste innlegg