FarmGirl

For en koselig dag vi har hatt. Helt spontant tok jeg lilleprinsen fri fra barnehagen for å ha en skikkelig koselig hjemmedag. Men vi sitter ikke på rumpa av den grunn. Iallefall ikke når brannalarmen går tusen ganger fordi det er tid for årets brannalarm sjekk. Begge barna synes lyden var alt for høy, så vi fluktet hjem til mamma en tur.

Hjemme hos mamma var det fullt leven, søstersen er nemlig midt oppe i flytting og de holdt på med tilhenger, pakking, tømming av rask osv. De må bo til mamma en uke før de overtar nyhuset, og når vi var der fikk lille prinsessa masse kos og oppmerksomhet. 

Siden været var så bra bestemte jeg meg for å ta med meg småttisene på bondegård. Det er noe jeg aldri blir lei av. Vi handlet inn boller, frukt og smooties, og spiste lunsjen vår på gården. Kjempe koselig. Det var også mange dyr å se på i dag, spesielt godt liker jeg kaninene. De er så søte. Etter gårdsbesøket stakk vi innom pappsen en kjapptur på jobb, noe som var stas for barna. 

Tantekos 

Dagen avsluttet vi med leking utendørs et par timer mens prinsessa sov i vogna si. Dette har vært en superkoselig dag. Jeg elsker å ha lilleprinsen hjemme fra barnehagen for å finne på noe morro sammen. 

2 kommentarer

Siste innlegg