I en jungel, hva skal man velge?

Når man får barn er det mye utstyr man trenger og behøver. Og man vil jo ha det beste for sin baby og sitt barn. Da jeg var på utkikk etter bilstol til småttisene var jeg veldig opptatt av kvalitet, hvordan barnet sitter, og hvor trygg bilstolen er. Til største gutten hadde vi maxicosi som første bilstol. Denne har også lillesnuppa brukt frem til nå. Synes den funker helt greit, men det er ikke lenge før denne blir for liten heller. Så da var det bare å titte  etter ny bilstol.

Det var da jeg fikk høre om Concord Reverso! Det må være den mest geniale bilstolen jeg har hørt om! Stolen er først og fremst bakovervendt, Noe jeg synes er veldig viktig. Jeg ønsker at barna mine skal sitte bakovervendt til iallefall 4 år, som er anbefalt. Det som er så smart med denne stolen er at den kan brukes helt fra nyfødt. Man behøver ikke bytte bilstol etter kort tid, man tar bare ut innleggsputen så kan man bruke den i flere år! Faktisk helt frem til barnet er 22,5 kg/105 cm. Flere fordeler med denne bilstolen:

 

  • Festes med isofix
  • Har Fotbrett man kan justere 
  • Man kan endre setets posisjon slik at den kan legges mer bakover om barnet sover. (Dette har vi savnet, for i mange bilstoler sitter barnet så bratt at hodet henger forover om barnet sovner)
  • Scorer bra i test!
  • Fri for ftalater, hormonhemmende og andre skadelige stoffer

 

Kjøper man en slik stol sparer man mye penger i og med at man har den så lenge. Akkurat nå er den tilogmed på tilbud hos mimmis for 2990! Absolutt verd det! Jeg måtte bare hive meg rundt å bestille en før det blir tomt. GLEDER MEG til å få denne i bila og prøvekjøre med lillesøs! Tipper det er ei lita ei som blir utrolig fornøyd! 

 


Smart bilstol, ikke sant?
#Bilstol #sikkerhet #babyutstyr #barneutstyr

0 kommentarer

Siste innlegg