Det sykeste jeg har vært med på

På Lørdagen var det toilldag igjen her i Trondheim, og sykere tilstander skal man lete lenge etter. Og da mener jeg ikke at tilbudene var mye å skryte av, for de var heller skuffende dårlig. MEN folk var helt gale. Det er sjelden man ser maken til shoppegale mennesker. Og det verste av alt, jeg brukte 50 minutter på å finne parkeringsplass. Enn det?! 50 minutter!!! JEg tror jeg kan si dette rimelig sikkert; det er siste gangen jeg deltar på denne galskapen. (håper jeg iallefall?men kjenner jeg meg selv rett så er vell alt dette glemt innen neste Toilldag står for døren) 

Det var ikke annet enn stress og kaos. Ikke fant jeg noe fint heller. Endte opp med noe småtteri bare, som er serveringsbrett fra gullsmed og noen få julegaver. Kunne godt droppet byturen, for mmy bra var det ikke. Den som skuffet mest var Lille Martine. De bruker å ha mye bra på slike dager, men de hadde null og nada.

Men bortsett fra stresset og maset, så hadde vi en fin bytur jeg og lille prinsessa. Og søs selvfølgelig, vi møtte henne der etter t hun hadde vente på oss i 50 minutter. Lillesnuppa fikk masse oppmerksomhet fra eldre damer, de synes hun var suuupersøt i tyllskjørt og pelskåpe. Hun er ei skikkelig sjarmjente som stråler og smiler til alle som ser på henne. Det er så morro, hun er så sosial! Herlig! 

Har du vært på Toilldag? 

0 kommentarer

Siste innlegg