Baby i hus; Mitt beste kjøp

Man lærer mye når man har baby i hus, hva som funker og hva som ikke funker. Man oppdager hva man kanskje gjerne skulle ha hatt, og hva man fint kunne greid seg uten.  Med baby nr 2 i hus så har jeg gjort meg opp noen meninger om hva jeg virkelig ikke kunne ha klart meg uten, og ønsker å dele noen innkjøp jeg er veldig fornøyd med. Og noe som jeg ikke hadde med baby nr 1, men med nr 2. Her er mitt første tips: 

  • Stokke newborn Set. Da Linnea var nyfødt la vi henne på spisebordet da vi skulle spise. SLik var hun nær oss under hver måltid. Men etterhver tok hun større plass og vi måtte ha en bedre løsning. Vi ville ikke ha henne på gulvet, for da ble hun så eksludert. Så jeg innså fort at Stokke newborn set var det perfekte som vi manglet. Jeg kjøpte både egen tripptrappstol til henne og dette setet. Denne kan man bruke fra barnet er nyfødt. Barnet får delta på måltidet og sitte med resten av familien når man spiser. Den er også perfekt å bruke når man skal begynne med fast føde. (mange bruker vippestol for mating, eller biltstol osv. Men det er mye bedre å få barnet opp i høyden hvor man selv sitter, så unngår man griseri på vippestol og bilstol. MITT ALLE BESTE KJØP! Denne blir brukt flere ganger om dagen, og jeg forstår ikke hvordan jeg klarte meg uten da lilleprinsen var baby.  

 

2 kommentarer

Siste innlegg