My First

I dag var det strålende vær, og finvær og sol gir meg masse energi! I og med at jeg nettopp har fått mitt nye headset, så var det duket for høstens første joggetur med bra musikk på øret! Det er godt at ryggen er såppas bra nå at jeg kan begynne å jogge igjen, for jogging får meg til å føle meg veldig levende.

De første meterne var utrolig tunge, og pusten hang ikke med i oppoverbakkene. Men etter å ha jogget et stykke gikk det mye bedre. Så utrolig deilig det er å jogge igjen! Skal prøve å få til 3 turer i uka fremover nå. På tide å få kondisen på topp igjen, for den er verre en noen gang! 

Jogging var den stor del av livet mitt i oppveksten. Etter skolen brukte jeg å jogge 1,5 timer, nesten hver eneste dag. Og den rutinen kunne jeg gjerne ha tenkt meg å starte opp med igjen. Helt realistisk så skjønner jeg at jeg ikke rekker 1,5 timer hver eneste dag, men noen dager per uke er målet i starten! 

1 kommentar

Siste innlegg