Ny bilstol

For en stund siden bestilte jeg en ny bilstol, Concord Reverso, hos Mimmis, og det tok ikke mange dagene før den dukket opp I posten. Jeg elsker så kjapp levering. Denne bilstolen hadde vi virkelig sett frem til å motta å teste ut, fordi den skiller seg såppas ut fra andre bilstoler vi har prøvd tidligere. Som nevnt i tidligere innlegg passer denne stolen fra nyfødt til ca 4 år, så det var gøy å sjekke om det var like god plass  til 3åringen, som det var til babyen vår på 7 måneder.

 

Først prøve jeg den til lillesøster, og hu satte perfekt i den. Vi måtte ta ut spebarnsputen for hun er jo ikke akkurat nyfødt lengre, men da den var tatt ut, satt hun kjempe godt, og hadde god plass. Denne skal vi sette i bilen og bytte ut maxicosien som vi har hatt frem til nå. Dette er en perfekt stol for hennes alder.

Så var det storebror sin tur til å prøve den. Da var det kjempe lett å justere fotstøtten og nakkestøtten slik at stolen passet til hannes størrelse. Det tok ikke mer enn maks et halv minutt å tilpasse den til han. Og vet dere hva, han satte like perfekt i bilstolen som lillesøsteren gjorde, så dette er en stol begge to kan sitte godt i.

 

Nå gleder jeg meg til å få den montert i bilen, for lillesøster hater maxicosien sin. Det geniale med denne stolen er jo at den kan brukes fra nyfødt og helt til barnet er 22kg/105 cm. Bilstolen er også på tilbud akkurat nå til kun 3190, og du finner den her.

 

Hvilken bilstol har du, og hvorfor?

0 kommentarer

Siste innlegg