Black Friday: Barneklær

Jeg har sett frem til Blackfriday hele uka, og endelig er dagen her. På forhånd kan det være lurt å tenke over hva man er ute etter, for de fleste butikkene bugner over av masse tilbud og det er litt av en jungel man kan gå seg vill i. Man rekker ikke gå gjennom alt uansett. 

Hos meg kommer det vell ikke som noen overraskelse at det er barneklær som fanger interessen, og en av  butikkene jeg har gledet meg mest til å besøke er Kidsbrandstore. Her har de utrolig mye fint til barn, og de fører blandt annet mine favorittmerker Ralph Lauren og Gant. Jeg har bestilt fra Kidsbrandstore mange ganger tidligere og finner alltid mye fint som ingen andre har. I dag er det supersalg med opp til 60% rabatt på alle varer. Tilbudet varer fra i dag og tilogmed mandag. Men vær rask, de beste kuppene forsvinner først! 

 

3 kommentarer

Siste innlegg