Ønskelisten min til jul

Dette året har jeg en ganske lang ønskeliste i forhold til hva jeg vanligvis har. Jeg synes det er enklest å ønske seg penger, for det meste kan kjøpes på halv pris etter jul, og denne julen er ingen unntak. Men det er litt morsomt å åpne pakker også, så under har jeg laget en ønskeliste for jula 2015:

  • Gavekort på Zara
  • Gavekort på HM
  • Hotellpute 1 stk (vi mangler en)
  • Bestikksett (har svært lite teskjeer)
  • Putetrekk til hotellputene
  • Store hånduker i hvit, beige eller grått
  • Skøyter
  • Middagsfat og hverdagsfat
  • Hvite laken
  • Hvit/rosa eller Marineblå morgenkåpe
  • Gavekort på skjermfix til min knuste ipad
  • Nutribarer 🙂
  • Barnevakt så vi får litt kjærestetid

 

Såpedispenser og tannkostglass fra Lene Bjerre

Kubbelys fra Lene Bjerre


Enkle hverdagskjoler


Sengesett i hvitt, beige eller grått. Vi trenger sengesett

Det er sikkert mye mer jeg ønsker meg også, men dette er hva jeg kom på i farta. Ellers så blir jeg glad for alt! Det jeg gleder meg mest til er å se når lilleprinsen åpner pakkene sine. Det blir høydepunktet 😀 

Hva ønsker du deg til jul? 

2 kommentarer

Siste innlegg