Å få maten levert på døren anbefales ikke

Like før jul fikk vi teste ut godt levert. De hadde en kampanje hvor man fikk betale halv pris, og jeg trikset og fikset slik at vi fikk en levering gratis. Og det er det jo absolutt verd. Men likevell… er det verd det i lengden?

Det første jeg tenkte når jeg pakket ut maten: “er dette alt?”

Med tanke på at en slik pakke vanligvis koster 700 kr, så var det overraskende lite mat. Jeg vet hvor mye mat jeg kan få i butikken for 700 kr, så det var lite for pengene. Men når middagene ble laget, så var det gode porsjoner og nok mat til alle. Det positive var at det var enkle oppskrifter, med god forklaring, og enkelt å lage. Maten var varierende og næringsrik. 

g om Men Uansett, god mat eller ikke, 700kr er det absolutt ikke verd. Ved å benytte seg av slike leveringer på døren, og man betaler full pris, synes jeg det er å kaste penger ut av vinduet. Let heller etter oppskrifter andre plasser

0 kommentarer

Siste innlegg