Det er mye som skjer

På selveste Julaften blir jenta vår hele 9 måneder. Åh, som tiden flyr! De siste dagene har det skjedd utrolig mye, fra å plutselig reise seg selv ved bordet, til å stå helt alene uten å holde seg fast i noe. I går forsøkte hun tilogmed å ta sine første skritt, men foreløpig er det tryggest å holde i hånda til mamma. Det er så spennende å se utviklingen på denne alderen. Prinsen vår krabbet jo aldri, han gikk jo plutselig, men ikke så tidlig som dette. Er spent på når Littja kommer til å ta sine aller første skritt helt alene, men jeg gjetter at det ikke er så lenge til. Hun elsker å komme opp å frem!

 

Nå gleder vi oss sykt mye til julaften, kan ikke tro at Desember har gått så fort. Nå er det bare to dager igjen, og jeg og lilleprinsen teller ned dag for dag. Det nærmer seg med stormskritt. Juleklærne er funnet frem, og nå skal de bare strykes så er alt klart. Jeg og prinsessa skal ha på hvite kjoler, og pappsen og prinsen skal ha på dress med matchende skjorte. Det blir så fint!

Håper alle har litt julestemning nå! Her skal jeg jobbe hardt i  innspurten for å få den siste julestemninga som mangler. Jeg merker at det er hakket vanskeligere å komme i julemodus når snøen er totalt fraværende og det er 7 grader ute. 

Om vi ikke snakkes før den tid; God jul alle sammen

0 kommentarer

Siste innlegg