Det høres kanskje rart ut

Da jeg var yngre (hahah, høres veldig gammel ut nå altså) da var høydepunktet med julen alle pakkene. Men etterhvert som man blir eldre, så blir pakkene mindre viktige. Selvfølgelig er det koselig og spennende, men pakkene er ikke meningen med julen lengre. Nå er det familietid, god mat og hygge som topper på listen. Og det som kanskje kan høres litt rart ut for noen, er at jeg gleder meg mer til å se barna åpne pakkene sine, enn å åpne mine egne. Jeg gleder meg til å se reaksjonen og hvor glade de blir.

Jeg vet at det er to små som er heldige og får mye mer enn de kunne ønsket seg, og jeg tenker på de som ikke har det like greit. Vi har vært å donert julegaver til de som har mindre, og det håper jeg enda flere gjør. Alle fortjener en super jul, hvor gode minner skapes! Julen handler også om å bry seg om andre, for det kan være lett å glemme i julestresset. 


I kveld når småttisene sover skal vi legge alle pakkene under juletreet, for nå begynner det å fylles opp på barnerommet. Jeg ser frem til å se ansiktsutrykkene på barna når de våkner imorgen tidlig.  

0 kommentarer

Siste innlegg