Når det er for kaldt

I går var det iskaldt ute, og da fristet det å ligge litt ekstra lenge under den varme dyna før vi sto opp. Det endte med at vi var så sent ute til barnehagen at vi bare bestemte oss for å være hjemme. Hjemmedag med begge småttisene er jo så koselig, og jeg nyter hver en dag jeg har sammens med dem før jeg skal tilbake i jobb igjen. Lilleprinsen får fri ofte med god samvittighet. 

På formiddagen koset vi oss hjemme med inneaktiviteter, og utover formiddagen dro vi på en liten handlerunde. Etter handlingen dro vi på besøk til Mamman min, barnas bestemor. Mamma hadde ordnet istand god middag, og jeg spiste hele 4 posjoner. Hahhaha, goodbye sommerkropp. Det er alltid koselig å være på besøk til mamma, og det synes begge småttisene også


Siden det var så kaldt ute hadde jeg på meg en kjempe varm og god genser. Denne har blitt min favoritt i kulden


Prinsessa hadde på seg en kjole fra How to kiss a frog. Må bruke finstasen så ofte vi kan, for skapet er jo fullt av skatter vi skal rekke å bruke før det er for smått

Hun har blitt så flink til å reise seg, og til å stå. Tipper det ikke er lenge til hun går nå, for hun slipper seg oftere og oftere

1 kommentar

Siste innlegg