Home-Workout

For en herlig dag. Dette må være en av de første dagene på flere måneder hvor jeg ikke har kjent på noe stress, ikke hatt det travelt med noe, og hatt tid til å gjøre akkurat det jeg har hatt lyst til. Klokka 11 var vi ferdig med alle dagens ærend, og deretter fulgte en hjemmetreningsøkt på stuegulvet. Dette var veldig morro for lille prinsessa, for hun kunne klatre over mammsen mens jeg lå på gulvet og gjorde ulike øvelser.

Det funket faktisk overraskende bra å trene med våken baby ved siden av. Hun elsker å farte rundt på gulvet og synes det var stas å se på mammsen. Og jeg fikk kjørt meg med en timesøkt. Herlig!

Etterpå hadde jeg tid til fotpleie, og tid til å lakkere negler. Etterfulgt av en fantatisk god lunsj, og masse tid til avslapping, smårydding og syssling hjemme. Faktisk så burde de fleste dagene i permisjon være slik. Jeg er alt for flink til å stresse rundt og gjøre ting som tar alt for lang tid, og gir for lite tilbake. SÅ jeg tror jeg skal bli flinkere til å prioritere slike dager før permisjonen er over.

7 kommentarer

Siste innlegg