Koselig

I dag startet dagen klokken 5 på morningen. Prinsessa våkner aaaaldri så tidlig, så dette er et unntak. Men egentlig var det herlig å stå opp så tidlig, for jeg fikk så mye ut av dagen. Klokka 9 var jeg ferdig med nesten alle dagens gjøremål og da hadde jeg resten av dagen til hva å gjøre akkurat hva jeg ville. Deilig å være ferdig med både trening, handling og husarbeid før klokka 9. Jeg håper nesten jeg fortsetter i det samme sporet! Ikke at dagen absolutt må starte klokka 05, men halv 7 hadde vært helt perfekt. I morgen har jeg på alarmen 06.30!, Og jeg håper jeg har begynt en ny og bedre rutine!

Etter barnehagen i går var vi hjemme hos søte Vic og småttisene. Utrolig stas for lilleprinsen å møte Seb igjen, og lillesøster koset seg masse med Sarah. Gøy å se at de leker halvveis sammen, enda de er så små begge to. Jeg er sikker på at de kommer til å bli veldig gode venner i oppveksten, akkurat som Seb og lilleprinsen er. 

Håper du også har hatt en fin dag!

2 kommentarer

Siste innlegg