De beste jeg vet

06.30: Vekkerklokka ringer, og jeg spretter opp. Utrolig hvor enkelt det var å venne seg til å stå opp tidlig, og så godt det føles. Det er nok en normal tid å stå opp på for dem som er i jobb, men i permisjon så er det godt å ligge litt lengre på morgenen. Men her i gården er det slutt på den tiden. Barna skal oppe klokka 07, for da starter dagen for alle mann, og vi får en koselig frokost sammen hele gjengen.

09.00: Lite folk på citysyd idag, herlig! Jeg hatet å være der tiden før jul, det var stappfult med folk uansett hvor tidlig man kom. men nå har det heldigvis roet seg. Jeg måtte bytte noen julegaver idag, siden siste frist er i morgen, og på en fredag orker jeg ikke å dra dit. Det erfor mye kaos. Vi kjøpte også litt stasj på Januarsalget, men ikke mye.

12.00: Ferdig med alle ærend og husarbeid. Nå kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil, for lillesøster har den lengste duppen sin. 

16.30: Middag hjemme hos søs! Dette har jeg sett frem til lenge. Hun er så utrolig flink til å lage mat, og skuffer aldri. Åååååhhh som jeg elsker maten hennes. Spiste meg stappmett, og etter middagen fikk småttisene leke sammen. Mamman min var der hun også, så det var koselig for alle mann. Og jeg fikk holde tantebarnet mitt, Emma. Hun er bare 2 måneder og bitteliten. Blir nesten babysyk…


Lillesøster hadde på seg en kjempe søt blå kjole. Bruker kjoler så ofte vi kan siden klesskapet er full av dem. Må forte oss før de blir for små

Hva har du gjort i dag? 

2 kommentarer

Siste innlegg