Det er så morro

I går var jeg den som la meg senest av alle i huset, la meg faktisk så sent som 02.30. Jeg er så effektiv på natta, og storkoset meg med å lage takkekort, og krone til barna som snart har bursdag. Dere skal få se resultatet litt senere, jeg ble veldig fornøyd. Har også laget navne vimpel til begge barna som jeg skal ha som pynt i bursdagene.

Selv om jeg la meg sent i går, startet dagen rundt 09.00 tiden – og det var helt greit. Følte meg uthvilt og fornøyd, og i dag skulle vi gå på skøyter, noe vi gledet  oss masse til alle mann. Lilleprinsen begynner å få taket på det nå, og blir flinkere og flinkere for hver gang. Når vi er lei av å gå på skøyter så leker vi på lekeplassen i nærheten.

Lillesøster fikk bruke sittedelen til stokkevogna for første gang og var strååålende fornøyd med å komme litt opp i høyden. Hun så på alle barna som løp rundt på skøyter, og storkoset seg. 

Det var kaldt ute i dag, men ikke så kaldt som det har vært tidligere om dagene. Men denne er god å ha uansett: 



0 kommentarer

Siste innlegg