Må benytte oss av muligheten

I fjor kjøpte vi nye ski til Lilleprinsen fordi de skulle bruke ski i barnehagen en dag. Vi er ikke de største skigåerne selv, så i fjor ble skiene kun brukt en gang. Men nå som vi har fått så mye snø, var det på tide å tørke støvet fra skiene og ta de i bruk igjen. Til lilleprinsens store glede. Vi dro en tur i Granåsen, for der er det fine skiløyper både til små og store. Lillesøster fikk være med å se på, for når vi bruker sittedelen til stokkevognen kommer hun godt opp i høyden, og får god oversikt.

Jeg ble veldig overrasket over hvor flink og trygg lilleprinsen var på ski, han har jo nesten aldri stått på ski før. Dette var gøy, både for han og for oss. Nå skal vi benytte oss av alle mulighetene vi har til å gå på ski, før snøen er borte igjen. Tror tilogmed jeg skal kjøpe ski til meg selv også, for jeg savner å gå på ski. I barndommen gikk vi masse på ski, og den tradisjonen ønsker jeg å videreføre. 

0 kommentarer

Siste innlegg