Nytt lekeland

På Fredagen var det planleggingsdag i barnehagen, og da måtte vi finne på noe gøyalt mens pappsen var på jobb. Vi bestemte oss for å teste ut et nytt lekeland, ikke nytt i den forstand, men nytt for oss. Vi har nemlig aldri vært der tidligere. Lekelandet er på Sandmoen, på bowling 1. Her er det billigere enn på Leos Lekeland, og mye roligere. Mindre barn og et ganske stort område å bevege seg på. Vi ble ganske overrasket over hvor bra det faktisk var, de hadde jo alt av det samme som Leos.

De hadde både sykler, klatrevegg, trampoliner, ballbinge, rutsjebaner og mye mer. Vi storkoset oss en times tid før vi måtte forte oss hjem før stormen traff Trøndelag. Det blåste godt da vi var på vei hjem, og jeg er glad vi dro hjem før det blåste for mye.

På kvelden gikk jeg å ventet på at strømmen skulle gå, og klokken 22 forsvant den. Da la jeg meg så slapp jeg slite uten strøm, hehe 

2 kommentarer

Siste innlegg