Sundayfun

Etter skitur og utetid på Søndagen dro vi å møtte Svigers på SOlsiden. Der spiste vi en fantastisk middag og storkoset oss hele gjengen. Etter middagen dro vi å besøkte jobben til A, hvor lilleprinsen fikk kakao, noe som alltid er stas. Vi hadde også med oss Sunda is fra MCern, som vi kaller Søndag-is. Haha, den er så god, og minner meg sånn om tiden da vi bodde i USA. I USA dro vi alltid og kjøpte slik is med sjokolade på perfekt for en sjokismons som meg!

Denne uken var det tøft å starte på med treningen igjen. Jeg var så flink i forrige uke, og dørstokkmila føltes ekstra lang idag. Men heldigvis kom jeg meg ut på en joggetur tilslutt, noe som var supertungt i 10cm nysnø. Snøen satte seg fast i hjulene på vogna, så den ble supertung å trille. Men det er jo bare ekstra trening det, så skal ikke klage 🙂 

2 kommentarer

Siste innlegg