Photoshoot

Nå er det ikke lenge igjen til lillesøster sin 1årsdag. Åh, som tide flyr. Føles ikke lenge siden jeg fikk henne i armene mine for første gangen, men nå er hun allerede et år snart.  I løpet av dette året har vi hatt det utrolig morro, og skapt mange gode minner. Hun fikk oppleve syden da hun var 3 måneder gammel, og hun var fått være med på masse morro sammens med familien dette året. I tillegg er hun så heldig at hun har verdens beste storebror.

I forbindelse med at hun snart er 1 år, så må vi ha en Photoshoot. Som tidligere så tar jeg alle bildene selv, for da får jeg de slik jeg vil, og barnet slapper av i kjente omgivelser. Jeg skal ha på en supersøt prinsessekjole, og bursdagskronen jeg har laget. Dere kan få se noen av bildene etterhver, må bare gjennomføre shooten først. 

 

8 kommentarer

Siste innlegg