Superbestemor

Småttisene våre må ha den sprekeste bestemora jeg vet om! For På Onsdagen fikk Lilleprinsen ligge over hos Bestmor og bestetor sammens med Søskenbarnet sitt, Ariana. Og det å ha to 4åringer på overnattingsbesøk er ikke bare-bare. De er jo så energiske i den alderen, og med litt påfyll av sukker i tillegg, så gjør det virkelig susen. Men mamman min er sporty og tok utfordringen på strak arm hun, uten å nøle. Og det gikk jo så bra, de storkoset seg hele gjengen!

Ikke bare hadde hun to 4åringer på overnatting, men dagen etterpå var det rett på Leos lekeland, i selveste vinterferieuka. Og gjett om det var kaotisk! Men med en superbestemor så er alt mulig! Etterpå ble det en tur ut for å spise, og må tro om de storkoset seg begge småtisene. Så utrolig stas det var å være med bestemor såå lenge! Dette må gjentas

 

Jeg benyttet meg av muligheten til å ta en tur på citysyd siden det skal være helt Bananas i disse dager. Jeg brukte hele 130 kr, og for de pengene kjøpte jeg 7 fanastiske plagg og et bar ulltøfler til Prinsessa. Dere skal få se bilde litt senere

 

0 kommentarer

Siste innlegg