Det man kan gjøre selv

Det man kan gjøre selv, hvorfor få noen andre til å gjøre det? Og da snakker jeg om hårklipp! Jeg klipper lilleprinsen selv, og meg selv. Lilleprinsen klipper jeg selv fordi frisøren har det med å klippe bort krøllene, men de liker jeg å bevare. I tillegg koster det 500 for en stuss, og da sparer jeg heller de pengene. Håret hans vokser så utrolig fort, og skulle vi ha dratt til frisøren hver gang vi skulle ha klipt det, ville vi ha brukt 6000 kr i året bare på barneklipp!

Når det kommer til mitt hår, så foretrekker jeg å klippe det ofte. Som regel blir jeg også mer fornøyd når jeg klipper det selv, av en eller annen merkelig grunn. Forrige gang jeg klipte meg selv, som ikke er alt for lenge siden, klipte jeg det ganske kort foran. Og jeg ble kjempe fornøyd! SÅ hvorfor ikke gjøre det selv, enkelt og greit:)

Drar selvfølgelig til frisøren om jeg skal gjøre noe avansert, eller endre frisyre totalt. Men en stuss og litt gradering klarer jeg fint med egen saks. 🙂 Verd å prøve

1 kommentar

Siste innlegg